uw partner in sponsoring.


Fan-tastisch! gaat terug naar de essentie van marketingcommunicatie.

Uitgangspunt is hierbij altijd; Wat is je doelstelling en welke boodschap wil je uitdragen?


Fan-tastisch! helpt organisaties bij het behalen van hun doelstelling, waarbij de focus op het resultaat op de eindstreep richtinggevend is. Fan-tastisch! zet hierbij de ‘P’ van Passie in als extra wapen om van potentiële klanten of relaties Fans te maken.


“The story you tell is the product you sell”


Dienstverlening Fan-tastisch!:

- Sponsorwerving Trainingen

- Sponsor activatie workshops

- Projectmanagement / Consultancy



Volgens de Dikke van Dale wordt ‘Fantastisch’ gebruikt als mensen positief verrast worden.

Onderdeel van Fantastisch is het woord ‘Fan’. Een fan is een door passie en emotie bewogen,

fanatieke bewonderaar. Een fan is bereid om energie, tijd en geld te investeren.

Hij/zij houdt daar een goed gevoel aan over en praat daar graag over met zijn omgeving.

De ideale relatie. En de doelstelling van elke inzet van Fan-tastisch!